W III kwartale 2019 r. WWL (WAWEL) osiągnął zysk netto w wysokości 18,3 mln zł w porównaniu z 19,1 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 22,4 mln zł o -2,4% mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży wyniosły 135,8 mln zł i były o 2,6% wyższe niż przed rokiem.
„Zwiększenie wartości kosztów sprzedaży wynika przede wszystkim ze zwiększonych wydatków w zakresie funkcjonowania pionu handlowego obsługującego wszystkie kanały dystrybucji.
Natomiast wzrost kosztów ogólnego zarządu wynika w szczególności z intensyfikacji działań marketingowych w praktycznie wszystkich istotnych kanałach komunikacji. Kampanie reklamowe realizowane były w telewizji, radiu, przestrzeni miejskiej (na billboardach) i internecie – ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych, a także w postaci działań PR, licznych eventów i aktywacji konsumenckich w punktach sprzedaży” – czytamy w raporcie
Od początku roku spółka wypracowała 37,1 mln zł zysku netto i 44 mln zł zysku z działalności operacyjnej. Wyniki zostały osiągnięte przy przychodach równych 375,8 mln zł.