Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były we wrześniu 2019 równe około 78,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 36,7%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły we wrześniu 2019 r. do około 48,2 mln zł, czyli o 45% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 27,6 mln zł, o 24,9% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 735,2 mln zł (+37,8% r/r). Za 458,9 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 248,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio 53,6% i 20,9% wzrost w stosunku do okresu styczeń – wrzesień 2018 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 52,2% i była niższa od marży osiągniętej we wrześniu 2018 roku o około 0,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2019 roku wyniosła około 51,2% i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec września 2019 równa 53,8 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.