Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły we wrześniu 2019 r. ponad 72,3 mln zł (+9,0% rdr.). Za TIM-em rekordowy III kwartał w dziejach firmy – wstępnie obliczone obroty w tym okresie wyniosły prawie 208 mln zł. W efekcie szacowane przychody ze sprzedaży po 9 miesiącach 2019 r. osiągnęły niemal 588,1 mln zł (+6,1% rdr.).
Wrzesień 2019 r. to jak dotąd najlepszy pod względem obrotów miesiąc bieżącego roku i drugi w całej, niemal 32-letniej historii TIM-u. Szacowane przychody z kanału e-commerce były we wrześniu 2019 r. wyższe o 5,9% od osiągniętych w analogicznym okresie 2018 r. i wyniosły 48,4 mln zł. Po trzech kwartałach 2019 r. obroty ze sprzedaży online były wyższe o 4,5% od osiągniętych w okresie styczeń-wrzesień 2018 r. i wyniosły 410,6 mln zł. Szacowany udział sprzedaży internetowej w ogóle obrotów TIM-u wyniósł od początku 2019 r. prawie 70%.
- Jeszcze nie tak dawno jako cel stawialiśmy sobie miesięczne obroty przekraczające 60 milionów złotych. W tym roku taki poziom to już właściwie norma. Coraz bardziej przyzwyczajamy się do przekraczania progu 70 milionów. W okres najintensywniejszych zakupów produktów elektrotechnicznych wchodzimy z kolejnymi rekordami i mamy apetyt na więcej – deklaruje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Coraz częściej naszych klientów przyciągają nie tylko szerokość asortymentu i atrakcyjne warunki cenowe, ale i dodatkowe narzędzia, ułatwiające proces zakupu czy doboru produktów – dodaje Krzysztof Folta.