Blisko 7,2 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży netto wypracowała w pierwszym półroczu Grupa CI Games. W tym okresie Spółka pozyskała od inwestorów 9,3 mln zł na zwiększenie zespołu deweloperskiego, wsparcie działań marketingowych oraz rozszerzenie portfolio wydawniczego. Obecnie zespół deweloperski finalizuje prace nad najnowszą częścią snajperskiej serii – Sniper Ghost Warrior Contracts. Premiera tytułu zaplanowana jest na 22 listopada.
Główny wpływ na wyniki finansowe Grupy miały cykl życia produktów i zwiększone nakłady marketingowe związane z przygotowaniem do premiery. W bieżącym roku przychody były wygenerowane głównie przez sprzedaż gier z serii „SGW” oraz „Lords of the Fallen”. – informuje Marek Tymiński, prezes CIG (CIGAMES).
Spółka zanotowała stratę netto, wynikającą z malejących przychodów z dotychczasowego portfolio gier oraz dodatkowych kosztów marketingu związanych z premierą nowej gry.
Najnowsza odsłona snajperskiej serii zadebiutuje na całym świecie 22 listopada 2019 r. Tego dnia tytuł trafi na konsole Xbox One, PlayStation 4 oraz komputery PC do sklepów stacjonarnych oraz kanałów cyfrowych.
Prognozy podstawowych pozycji finansowych na najbliższe lata są dostępne dla abonentów Biznesradar Premium na profilu spółki w zakładce PROGNOZY
- Premiera najnowszej odsłony Snipera odbędzie się w okresie przedświątecznym. Będziemy z nią dobrze widoczni na półkach sklepów na całym świecie, poprzez naszą własną dystrybucję w USA oraz sieć międzynarodowych partnerów dystrybucyjnych. – dodaje Marek Tymiński.
Sniper Ghost Warrior Contracts wprowadza snajperską serię Spółki w nowym kierunku, oferując jeszcze bardziej realistyczne i pełne napięcia scenariusze oparte na tytułowych kontraktach. Otwarte misje można wielokrotnie wykonywać na różne sposoby, które wynagradzają planowanie, jak i szybkie, taktyczne myślenie w obliczu wyłaniających się przeciwników.
CI Games samodzielnie będzie dystrybuował grę na amerykańskim rynku. W pozostałych krajach będzie współpracował z renomowanymi dystrybutorami. Kluczowym partnerem Spółki w tym obszarze jest Koch Media, który odpowiada za dystrybucję gry m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, czy Hiszpanii. W Japonii i Korei Południowej za dystrybucję będzie odpowiadał H2 Interactive Co. Ltd.
Dzięki przeprowadzonej w czerwcu br. emisji akcji serii H, CI Games pozyskało od inwestorów 9,3 mln zł netto. Środki te są przeznaczone na zwiększenie wewnętrznego zespołu deweloperskiego, wsparcie działań marketingowych oraz pozyskanie nowych gier do portfolio wydawniczego United Label.