Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG S.A. w lipcu 2019 roku wyniosły około 85,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2018 roku o około 35,1%. W ujęciu narastającym przychody wyniosły około 484,5 mln zł i była wyższe o około 37,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym VRG (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 51,1 mln zł (w tym Bytom 16,0 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2018 roku o około 60,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-lipiec 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 357,5 mln zł (w tym Bytom 108,0 mln zł) i była wyższa o około 52,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 31,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2018 roku o około 17,6 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-lipiec 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 189,6 mln zł i była wyższa o około 20,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Grupa odnotowała w lipcu 2019 roku skonsolidowaną marżę ze na poziomie około 50,4 % i była wyższa od marży osiągniętej w lipcu 2018 roku o około 3,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-lipiec 2019 wyniosła około 51,3% i była wyższa o 1,3 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec lipca 2019 roku wyniosła 53,4 tys. m2 ( w tym Bytom 16,2 tys. m2).