Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Moonlit zadebiutuje na NewConnect 26 czerwca

Udostępnij

Już najbliższą środę 26 czerwca, na NewConnect zadebiutują akcje Moonlit, krakowskiego producenta i wydawcy gier wideo. Obecnie portfelu wydawniczym Moonlit znajduje się 7 produkcji na różnym etapie zaawansowania. Na etapie preprodukcji są kolejne trzy symulatory, a spółka zapowiada, że to nie jest jej ostanie słowo.

Do obrotu giełdowego trafi 5 milionów akcji, w tym 1 milion serii D sprzedawanych w publicznej ofercie. Krakowski developer pozyskał z niej 2 mln zł. Do chwili obecnej spłóka wykożstała część środków, przeznaczając je na produkcje “The Final Frontier”, “Ignis”, “Playerless”, “Thief Simulator Mobile” oraz na preprodukcję “Baikonur”. Ze środków pochodzących z emisji finansujemy również działania marketingowe dla wymienionych produkcji.

Mam nadzieję, że inwestorzy docenią nasze dotychczasowe osiągnięcia i plany wydawnicze. Nasz portfel wydawniczy wygląda naprawdę solidnie i ma duży potencjał sprzedażowy. Dywersyfikujemy nasze projekty w poszukiwaniu własnej niszy. Aktualnie w produkcji są tytuły od opartych o pixel art, poprzez symulatory, aż po gry multiplayer - zapowiada Maciej Siwek, wiceprezes Moonlit.

Obecnie Moonlit tworzy we współpracy z firmą Ultimate Games grę Deadliest Catch: The Game. Produkcja licencjonowana przez Discovery powstaje na w oparciu o bardzo popularny serial o tym samym tytule.

W portfelu wydawniczym Moonlit znajduje się 7 produkcji na różnym etapie zaawansowania, do najciekawszych należą:

  • Baikonur - survival-simulator, w którym gracz musi opuścić Ziemię przy pomocy po radzieckiego promu, znajdującego się w opuszczonym kosmodromie w Kazachstanie. Aby było to możliwe, gracz musi samodzielnie naprawić prom kosmiczny Buran. Akcja osadzona będzie w post apokaliptycznej rzeczywistości (premiera w 2020r.)
  • Thief Simulator Mobile - port bardzo udanej gry PC o tym samym tytule, przygotowywany na urządzenia mobilne.
  • The Final Frontier - czerpiący z science-fiction rogue-like

Na etapie preprodukcji są kolejne trzy symulatory realizowane w strategii marketing driven development. Przed przystąpieniem do ich właściwej produkcji spółka zamierza zbadać potencjał sprzedażowy wybranych tematów oceniając wielkość oraz prędkość przyrostu wishlist na platformie Steam. - Uważamy, że jest to dojrzałe podejście do produkcji, minimalizujące ryzyko stworzenia gry nie budzącej zainteresowania docelowych odbiorców. – podkreśla prezes.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus