Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w kwietniu 2019 równe około 83,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 46,7%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w kwietniu 2019 r. do około 55,2 mln zł, czyli o 61,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 25,1 mln zł, o 36,9% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 297,5 mln zł (+37% r/r). Za 187,4 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 97,4 mln zł jubilerski. To odpowiednio 49,8% i 25,8% wzrost w stosunku do okresu styczeń – kwiecień 2018 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,0 % i była niższa od marży osiągniętej w kwietniu 2018 roku o około 0,6 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-kwiecień 2019 wyniosła około 50,5% i była wyższa o 0,4 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec kwietnia 2019 równa 52,6 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 15,9 tys. m2.