Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w kwietniu 2019 r. do około 83,1 mln zł

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w kwietniu 2019 równe około 83,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 46,7%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w kwietniu 2019 r. do około 55,2 mln zł, czyli o 61,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 25,1 mln zł, o 36,9% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 297,5 mln zł (+37% r/r). Za 187,4 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 97,4 mln zł jubilerski. To odpowiednio 49,8% i 25,8% wzrost w stosunku do okresu styczeń – kwiecień 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,0 % i była niższa od marży osiągniętej w kwietniu 2018 roku o około 0,6 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-kwiecień 2019 wyniosła około 50,5% i była wyższa o 0,4 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec kwietnia 2019 równa 52,6 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 15,9 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus