Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC były w kwietniu 2019 r. równe 524,2 mln zł. W porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku oznacza to wzrost o 20%.
Sprzedaż detaliczna wygenerowała 376 mln zł całkowitych przychodów (w tym 7,2 mln zł eobuwie.pl, 42 mln zł KVAG i 6,8 mln zł Gino Rossi), natomiast kanał internetowy 133,8 mln zł (w tym 2,2 mln zł KVAG, 2,9 mln zł DeeZee i 1,3 mln zł Gino Rossi). To odpowiednio 14% i 48% wzrost w stosunku do kwietnia 2018 r.
W okresie styczeń - kwiecień 2019 r. przychody spółki były równe 1562,4 mln zł, co oznacza 43% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2018 r. Sprzedaż detaliczna wyniosła w tym okresie 1087,4 mln zł, a internetowa 425,8 mln zł.
„Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 30.04.2019 r. wyniosła 689 tys. m2 (w tym 81,5 tys. m2 Karl Vögele AG i 8,0 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 38% rdr" - dano w komunikacie