Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Hubstyle spadły w marcu 2019 r. o około 40% r/r

Udostępnij

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży HUB (HUBSTYLE) wyniosły w marcu 2019 około 451 tyś. zł. To o około 40% mniej od przychodów osiągniętych w marcu poprzedniego roku.

Na łączną sprzedaż grupy składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek Sugarfree oraz New Fashion Brand.

„Z uwagi na sprzedaż 100% udziałów w spółce Sales Intelligence S.A., o której Spółka informowała raportem bieżącym nr 19/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 roku, począwszy od miesiąca kwietnia 2018 roku, Spółka nie informuje o przychodach z segmentu e-commerce, który to segment w całości dotyczył działalności prowadzonej przez Sales Intelligence S.A.​” – dodano w komunikacie

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus