Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w marcu 2019 r. o 27,5% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w marcu 2019 równe około 73,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 27,5%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w marcu 2019 r. do około 45,2 mln zł, czyli o 37,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 24 mln zł, o 16,9% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, w ciągu pierwszego kwartału 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 214,3 mln zł (+33,5% r/r). Za 132,5 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 72,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio 45,7% i 22,3% wzrost w stosunku do okresu styczeń – marzec 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 51,3 % i była wyższa od marży osiągniętej w marcu 2018 roku o około 1,3 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-marzec 2019 wyniosła około 49,3% i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec marca 2019 równa 52,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 15,8 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus