Wstępne przychody ze sprzedaży LPP były w I kwartale 2019 r. równe 1 830 mln zł, o 16% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk brutto na sprzedaży wyniósł w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2019 r. 800 mln zł (+12% r/r), a koszty SG&A wzrosły o 9% r/r do 895 mln zł.
LPP odnotowała w I kwartale 2019 r. stratę na działalności operacyjnej w wysokości 105 mln zł wobec 118 mln zł straty w I kwartale 2018 roku. Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL wzrosły w tym okresie o 11,4%.
„Powierzchnia handlowa na koniec I kwartału 2019 roku wyniosła 1 086 tys. m2 (wzrost o 8,5 % r/r).” - czytamy w komunikacie
Raport finansowy za I kwartał 2019 r. zostanie opublikowany w dniu 28.05.2019 r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus