Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC były w marcu równe 453 mln zł. W porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku oznacza to wzrost o 86%.
Sprzedaż detaliczna wygenerowała 316 mln zł całkowitych przychodów (w tym 6,1 mln zł eobuwie.pl, 38 mln zł KVAG i 6,7 mln zł Gino Rossi), natomiast kanał internetowy 124 mln zł (w tym 2,4 mln zł KVAG, 2,6 mln zł DeeZee i 1,3 mln zł Gino Rossi). To odpowiednio 86% i 89% wzrost w stosunku do marca 2018 r.
W I kwartale 2019 r. przychody spółki były równe 1 033 mln zł, co oznacza 57% wzrost w porównaniu do okresu styczeń – marzec 2018 r. Sprzedaż detaliczna wyniosła w tym okresie 717 mln zł, a internetowa 289 mln zł.
„Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 31.03.2019 r. wyniosła 675 tys. m2 (w tym 81,7 tys. m2 Karl Vögele AG i 8,0 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 37% rdr.” – dodano w komunikacie