Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Amica pozostaje zainteresowana marką Fagor

Udostępnij

Po zawarciu przez AMC (AMICA) 20 grudnia 2018 roku porozumienia ustalającego wstępne ramowe warunki transakcji nabycia praw do marki Fagor negocjacje w tej sprawie wkroczyły w fazę  wypracowania ostatecznych, satysfakcjonujących obie strony warunków współpracy.  

Kontynuujemy rozmowy o możliwościach używania marki Fagor przez grupę Amica, a ich finalizacja – jeśli nastąpi – powinna mieć miejsce w najbliższych tygodniach  – mówi Piotr Skubel, prezes Amica Handel i Marketing i wiceprezes Grupy Amica.

Rynek hiszpański, na którym marka Fagor ma istotny potencjał sprzedażowy, jest jednym z obszarów ekspansji geograficznej grupy Amica i wpisuje się w realizację długookresowej strategii rozwoju największego polskiego producenta AGD.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus