Władze spółki BIT (BITEVIL) poinformowały o aktualizacji strategii do roku 2021 r. Jak podano w komunikacie, w opinii zarządu spółki, udało się osiągnąć cele wyznaczone w dotychczasowej strategii. Należały do nich m.in. zwiększenie rozpoznawalności spółki, rozwój funkcjonujących platform: Brand Sabbath oraz EraCoin, ekspansja zagraniczna i pozyskanie nowych klientów zagranicznych oraz rozwijanie innowacji.
Na kolejne trzy lata funkcjonowania strategii przyjęto następujące kluczowe cele strategiczne:
1. Dążenie do zwiększenia wartości spółki, rozumianej w szczególności jako wzrost przychodów, poprawienie wskaźników rentowności i zysku netto.
W realizacji celu mają pomóc m.in. wzmocnienie działań w obszarze wysokomarżowych usług programistycznych, system motywacyjny dla kluczowych pracowników oraz kontynuacja ekspansji międzynarodowej.
2. Zmiana modelu biznesowego rozwoju platform Eracoin i Brand Sabbath.
„W tym celu Spółka:
- przeprowadzi proces STO (Security Token Offering) tokenów Eracoin w ramach SPV na jednym z zagranicznych rynków;
- oprze portal Brand Sabbath o stargetowany marketing w środowisku inwestorsko - biznesowym. Spółka zawęzi grupę odbiorców oraz określi nowe modele monetyzacji. Spółka chcę stworzyć jeden uniwersalny kanał do kontaktu spółek z inwestorami za pomocą platformy opartej na modelu SaaS. Platforma ma ułatwić dostęp do informacji na temat spółek i pozwolić im w jasny i przejrzysty sposób komunikować kierunki rozwoju oraz osiągane cele. Brand Sabbath ma być precyzyjnym narzędziem o wyklarowanym profilu odbiorcy dzięki czemu publikowany kontent będzie wysokiej jakości i z łatwością trafi do docelowego odbiorcy. Spółka nie wyklucza poszukiwania inwestora do dalszej realizacji projektu w formule SPV.” - czytamy w strategii
3. Nowe obszary aktywności
Budowa platformy szkoleń z zakresu rynku IT, kierowana do przeszłych pracowników sektora, a także rozwój rozwiązań wykorzystujących technologię blockchain, głównie w branży energetycznej.
Pełna treść Strategii rozwoju na lata 2019-2021