Zysk netto BLO (BLOOBER) wyniósł w IV kwartale 2018 r. 1,14 mln zł. W analogicznym okresie 2017 r. była to strata netto równa -4,54 mln zł.
W ostatnim kwartale ubiegłego roku spółka odnotowała wzrost przychodów do 7,57 mln zł z 1,59 rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 2,18 mln zł wobec straty -5,21 mln zł na tej pozycji rok wcześniej.
„Przy braku istotnych premier w całym 2018 roku na uwagę zasługuje fakt osiągnięcia znakomitych wyników finansowych. Największą zasługę ma tutaj marka „Layers of Fear”, ale również „>observer_” pozytywnie wpływa na aktualną kondycję Spółki. (…) Zaplanowane działania produkcyjne i wydawnicze na rok 2018 realizowane były zgodnie z założonym uprzednio kalendarzem - Zarząd z dużym optymizmem patrzy więc na rozpoczynający się rok 2019. Spółka dokonuje obecnie przeglądu opcji strategicznych i rozpoczęła szereg rozmów z aktualnymi i potencjalnymi partnerami.” – czytamy w raporcie
Bloober Team zamknął rok z przychodami rzędu 25,69 mln zł i 4,58 mln zł zysku netto. To odpowiednio o 79% i 81% więcej niż w 2017 r.