Zarząd MRG (MERLINGRP) poinformował o rozwiązaniu umowy z Krypto Jam. Umowa dotyczyła tokenizacji lojalności klientów e-commerce przez stworzenie programu lojalnościowego mLoyalty, opartego na tokenach użytkowych.
„W ocenie Spółki - uwzględniającej wielomiesięczną analizę techniczną rynku kryptowalut w ostatnim kwartale 2018 oraz w pierwszych tygodniach 2019 roku - kondycja rynku cyfrowych walut, na którym bazować miały tokeny stanowiące podstawę projektu mLoyalty, nie sprzyja pełnej i efektywnej realizacji zawartych w Umowie celów. Tym samym rozwiązanie Umowy o współpracy z Krypto Jam SA podyktowane jest w szczególności zewnętrznymi okolicznościami, na które tak Spółka, jak też Krypto Jam SA nie miały bezpośredniego wpływu.” – czytamy w komunikacie
O współpracy Merlin Group i Krypto Jam poinformowano w lipcu ubiegłego roku. Spółki jako pierwsze w Europie miały stworzyć token związany z lojalnością klientów sklepu internetowego.
Rozwiązanie umowy nie generuje wzajemnych roszczeń oraz zobowiązań finansowych dla uczestniczących w niej spółek.