Współpraca ogólnopolskiej sieci stacji paliwowych LOTOS i amerykańskiej sieci barów kanapkowych SUBWAY konsekwentnie się rozszerza. Obecnie LTS (LOTOS) zarządza 24 restauracjami tej sieci i jest największym franczyzobiorcą SUBWAY’A w Polsce. W pierwszej połowie 2019 r. zaplanowano otwarcie 11 kolejnych punktów.
W obszarze pozapaliwowym koncern kładzie szczególny nacisk na rozwój oferty gastronomicznej. To jeden z kluczowych elementów realizowanej w latach 2017-2022 strategii rozwoju. Aktualnie oferta gastronomiczna oferowana pod marką własną – Cafe Punkt – dostępna jest w sieci LOTOS na 401 stacjach, w tym na 106 stacjach franczyzowych. LOTOS współpracuje z siecią SUBWAY wszędzie tam, gdzie widzi możliwość i potrzebę wzbogacenia stacyjnego menu. Franczyzowe bary szybkiej obsługi, w których kupić można m.in. kanapki, sałatki i wrapy, idealnie spełniają to kryterium.