Spółka poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC wyniosły w grudniu 2018 r. 572,3 mln zł. To o 22% więcej niż w analogicznym miesiącu poprzedniego roku.
Sprzedaż detaliczna wygenerowała 463,1 mln zł całkowitych przychodów (w tym 5,2 mln zł eobuwie.pl i 46,7 mln zł KVAG), natomiast kanał internetowy 102,9 mln zł (w tym 1,0 mln zł KVAG i 1,3 mln zł DeeZee). To odpowiednio 20% i 65% wzrost w stosunku do grudnia 2017 r.
W całym 2018 r. przychody spółki były równe 4936,6 mln zł, co oznacza 18% wzrost w porównaniu do 2017 r. Sprzedaż detaliczna wyniosła w tym okresie 3861,4 mln zł, a internetowa 970,4 mln zł.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus