Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

R22 miał 5,7 mln zł sprzedaży w segmencie omnichannel communication w XI

Udostępnij

R22 zanotował przychody wysokości 5,7 mln zł w segmencie omnichannel communication w listopadzie br., podała spółka. Wynik jest wyższy o ok. 25% niż średnie miesięczne przychody w pierwszym kwartale 2018/2019 roku finansowego.

"Osiągnięte w listopadzie rekordowe przychody segmentu omnichannel communication to przede wszystkim efekt wzrostu ARPU, który korzystnie wpływa na osiągane marże. Wykorzystujemy sprzyjające trendy rynkowe i konsekwentnie powiększamy realizowaną sprzedaż" - powiedział prezes Jakub Dwernicki, cytowany w komunikacie.

Wzrost ARPU wynika głównie ze zwiększenia wolumenu wysłanych komunikatów transakcyjnych i marketingowych. Skok sprzedaży to również efekt konsekwentnego, organicznego wzrostu liczby klientów w tym segmencie.

"Segment omnichannel communication R22 ma wysoką ekspozycję na dynamicznie rosnący sektor handlu, w szczególności e-commerce. Choć z naszych usług korzystają przedstawiciele różnych branż, to właśnie firmy sprzedające przez Internet najczęściej komunikują się z klientami wykorzystując nowoczesne narzędzia. Skutecznie wykorzystujemy ten trend, czego potwierdzeniem jest dynamika wzrostu powyżej średniej rynkowej i rekordowe przychody w samym listopadzie" - dodał Dwernicki.

Grupa R22 oferuje kompleksowe usługi w zakresie obecności firm w Internecie, integracji i automatyzacji kanałów komunikacji z użytkownikami oraz prowadzenia procesu marketingu i sprzedaży. Strategia grupy zakłada m.in. dalszy rozwój usług oferowanych w modelu SaaS oraz tworzenie nowych produktów dla firm wykorzystujących Internet i komunikację elektroniczną do budowania i prowadzenia relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, podano także.

"Konsekwentnie realizujemy strategię budowy silnego podmiotu wspierającego obecność firm w Internecie i ich komunikację z klientami. Skutecznie rozwijamy działalność w każdym z obszarów, dzięki czemu w październiku osiągnęliśmy rekordową sprzedaż w segmencie hostingu, a teraz powtórzyliśmy to w omnichannel communication. Chcemy dalej kontynuować ten trend dzięki pozyskiwaniu nowych klientów i wykorzystaniu rosnącego rynku e-commerce" - powiedział także prezes.

Dzięki zrealizowanych w ostatnich miesiącach inwestycjom Grupa rozbudowała swoje kompetencje w obszarze marketing automation (User.com) oraz mobile (Appchance). User.com to platforma pozwalająca na prowadzenie zautomatyzowanej i spersonalizowanej komunikacji oraz integracje w jednym miejscu różnych kanałów komunikacji. W konsekwencji firmy mogą lepiej dostosować procesy sprzedażowe do oczekiwań odbiorców i podnieść ich efektywność, podsumowano w materiale.

Grupa R22 to holding spółek technologicznych. Grupa koncentruje się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service), prowadząc działalność w ramach całego łańcucha wartości - od tworzenia własnych rozwiązań, przez ich utrzymanie od strony technologicznej, po kompleksową sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od grudnia 2017 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus