Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte przez grupę Monnari Trade w listopadzie 2018 roku wyniosły ok. 25,5 mln zł i były wyższe o 22 mln zł tj. o 15,91% w skali roku, podała spółka.
"Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2018 roku wyniosła ok. 204,7 mln zł. Przychody te były niższe o 2,89 % od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (210,8 mln zł)" - czytamy w komunikacie.
"Na dynamikę sprzedaży wpłynęło kilka czynników, w tym lepsza odwiedzalność salonów Monnari, pełna oferta przygotowanych kolekcji oraz wyważone akcje promocyjne" - czytamy w osobnym komunikacie.
Powierzchnia handlowa grupy kapitałowej MON (MONNARI) na 30 listopada b.r. wyniosła 34,6 tys. m2 wobec 32,9 tys. m2 na koniec listopada 2017 r., co stanowi przyrost o ok. 5,2% r/r. Na koniec bieżącego okresu grupa Monnari posiadała 164 salony, a na koniec listopada 2017 r. pracowało - 163 salony, podano także.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 247 mln zł w 2017 r.