Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za listopad 2018 wyniosły 553,3 mln zł i były wyższe o 30% r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń - listopad wyniosły 4 362,2 mln zł i były wyższe o 17% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za listopad 2018 wyniosły ponad 428,7 mln zł (w tym 4,5 mln zł - eobuwie.pl S.A. i 51,1 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 26%, narastająco za okres styczeń - listopad wyniosły około 3 397,5 mln zł (w tym 24,2 mln zł - eobuwie.pl. i 248,9 mln zł Karl Vögele) i były wyższe o 13% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za listopad 2018 wyniosły 119,7 mln zł (w tym 3,3 mln zł Karl Vögele AG i 2,7 mln zł DeeZee Sp. z o.o. Sp. k.) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 81%, a narastająco za okres styczeń - listopad wyniosły 867,5 mln zł (w tym 12,8 mln zł Karl Vögele i 3,2 mln zł DeeZee) i były wyższe o 60% w stosunku do roku 2017, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.