CCC odnotowało 41,7 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2018 r. wobec 38,6 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 5,3 mln zł wobec 52,3 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1247,7 mln zł w III kw. 2018 r. wobec 987,2 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2018 r. spółka miała 13,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 143,7 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 3274,2 mln zł w porównaniu z 2833,5 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2018 r. wyniósł 11,4 mln zł wobec 26,5 mln zł zysku rok wcześniej.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.