Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za październik 2018 wyniosły 532,8 mln zł i były wyższe o 14% r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń - październik wyniosły 3 808,5 mln zł i były wyższe o 15% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za październik 2018 wyniosły ponad 426,3 mln zł (w tym 3,2 mln zł - eobuwie i 49,6 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14%, narastająco za okres styczeń - październik wyniosły około 2 973,9 mln zł (w tym 22,9 mln zł - eobuwie i 197,6 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 11% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za październik 2018 wyniosły 97,2 mln zł (w tym 3,1 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 38%, narastająco za okres styczeń - październik wyniosły 743,8 mln zł (w tym 9,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 56% w stosunku do roku 2017, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.