LPP miało wstępnie 2,05 mld zł skonsolidowanych przychodów i 125 mln zł zysku EBIT w III kwartale 2018 roku, co oznacza wzrost odpowiednio o 13% r/r i 21% r/r, podała spółka.
„Przychody ze sprzedaży: 2 050 mln zł (wzrost o 13% r/r), zysk brutto na sprzedaży: 1 050 mln zł (wzrost o 18% r/r), koszty operacyjne: 910 mln zł (wzrost o 17% r/r), zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 125 mln zł (wzrost o 21% r/r). Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w III kwartale 2018 roku wzrosły o 3,6%"– czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa na dzień 30 września 2018 roku wyniosła 1 036 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w skali roku.
„Dane narastająco za 3 kwartały 2018 roku: Przychody ze sprzedaży: 5 680 mln zł (wzrost o 16% r/r), zysk brutto na sprzedaży: 2 987 mln zł (wzrost o 21% r/r), koszty operacyjne: 2 622 mln zł (wzrost o 17% r/r), zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 319 mln zł (wzrost o 58% r/r)" – czytamy dalej.
Obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu LPP na dzień 1 października 2018 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych. Jednocześnie zarząd LPP informuje, że szczegółowy raport finansowy zostanie opublikowany w dniu 20 listopada 2018 roku.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.