Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC wzrosły o 13% r/r i wyniosły 432,7 mln zł we wrześniu 2018 r., podała spółka. Przychody za okres styczeń - wrzesień wyniosły 3 270,6 mln zł i były wyższe o 15% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za wrzesień 2018 wyniosły ponad 338,7 mln zł (w tym 2,9 mln zł – eobuwie.pl S.A. i 40,6 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 10%, narastająco za okres styczeń – wrzesień wyniosły około 2 545,8 mln zł (w tym 19,4 mln zł – eobuwie.pl S.A. i 149 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 11% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za wrzesień 2018 wyniosły 88,7 mln zł (w tym 1,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 52%, narastająco za okres styczeń – wrzesień wyniosły 646 mln zł (w tym 5,4 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 59% w stosunku do roku 2017, podano również.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.