Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC wzrosły o 30% r/r i wyniosły 402,7 mln zł w lipcu 2018 r., podała spółka. Przychody za okres styczeń - lipiec wyniosły 2 429,6 mln zł i były wyższe o 13% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za lipiec 2018 wyniosły ponad 310,3 mln zł (w tym 2,1 mln zł - eobuwie.pl S.A. i 45,4 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 23%, narastająco za okres styczeń - lipiec wyniosły około 1 877,8 mln zł (w tym 11,6 mln zł - eobuwie.pl S.A. i 65,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 7% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za lipiec 2018 wyniosły 88 mln zł (w tym 2,8 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 104%, narastająco za okres styczeń - lipiec wyniosły 488,3 mln zł (w tym 3,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 61% w stosunku do roku 2017, podano również.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.