Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

BZ WBK szacuje koszty rebrandingu na 60 - 70 mln zł

Udostępnij

Bank Zachodni WBK szacuje koszty rebrandingu na Santander Bank Polska na 60-70 mln zł, poinformował prezes Michał Gajewski.

„Mamy już wszystkie zgody na rebranding. Koszty to 60-70 mln zł i będą koncentrowały się na tym roku. Proces planujemy rozpocząć na jesieni, po wpisie do KRS" - powiedział Gajewski podczas spotkania z dziennikarzami.

Wskazał, że trwają już prace w kwestii zmian systemowych, kolorystyki, wizualizacji, innych aktywności marketingowych.

„Jesteśmy przekonani, że ta zmiana nam pomoże. Jest oparta o silną międzynarodową markę. Zmiany będą bezbolesne dla klientów, a oferta ma się poprawić" - wskazał Gajewski.

Pod koniec kwietnia Gajewski informował, że koszty rebrandingu na Santander Bank Polska będą rozłożone na dwa lata. 

Akcjonariusze BZW (BZWBK) w połowie maja br. przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy banku na Santander Bank Polska oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. Zmiana nazwy na Santander Bank Polska stanowi etap rozpoczętego pod koniec marca br. globalnego projektu unowocześnienia marki we wszystkich krajach, w których działa Grupa Santander. 

Bank Zachodni WBK od 2011 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Santander, która obsługuje ponad 132 mln klientów, w 13,7 tys. oddziałów, na 10 głównych rynkach świata, w tym m.in. w Hiszpanii, Polsce, Wielkiej Brytanii, Portugalii, USA, Chile, Brazylii, Argentynie i Meksyku. Grupa Santander to jedna z największych grup finansowych świata i największa instytucja finansowa w strefie euro pod względem kapitalizacji.

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus