Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory ma umowę o współpracy z Wydawnictwem Wiedza i Praktyka

Udostępnij

UFC (UNIFIED) stara się zwiększać liczbę wdrożeń platformy klasy Customer Service Automation realizowanych na rynku polskim. Po wdrożeniu w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka rozwiązania w obszarze komunikacji, strony podpisały długoterminową umowę o współpracy, która przewiduje kolejne wdrożenia modułowe, podał Unified Factory.     

„Rynek rozwiązań do komunikacji znamy od prawie 20 lat, i w tym czasie przetestowaliśmy wiele najróżniejszych systemów. Długo zastanawialiśmy się na jakie rozwiązanie postawić i finalnie wdrożyliśmy platformę Unified Factory" - powiedział Marek Przyborowski, który zajmował się wdrożeniem z ramienia Wydawnictwa Wiedza i Praktyka, cytowany w komunikacie.

„Możliwość rozwijania różnych konfiguracji systemu dla wielu kampanii pozwala nam je szybko zbudować i skonfigurować bez dodatkowego wsparcia pracowników IT. Dla naszych zespołów to ogromna zmiana. Kiedy pojawia się pomysł na nową kampanię lub jej modyfikację nie jesteśmy od nikogo uzależnieni i w ciągu kilku minut możemy go wprowadzić w życie" – dodał Przyborowski.

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka jest liderem rynku wydawnictw fachowych i jednym z największych w Polsce, które od 1997 roku publikuje porady ekspertów na łamach ponad 200 segregatorów wymiennokartkowych, książek oraz newsletterów. Liczba czytelników publikacji drukowanych sięga ponad 100 tysięcy, a elektronicznych ponad milion miesięcznie. Unified Factory wdrożył dla tego klienta rozwiązanie modułowe platformy klasy Customer Service Automation.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku spółka osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus