EAT (AMREST) ogłosił plan wejścia marki Starbucks na rynek serbski - pierwszą kawiarnię otworzy w Belgradzie, poinformowała spółka.
"Z wielkim entuzjazmem wprowadzamy naszą markę na serbski rynek i cieszymy się, że mieszkańcy Belgradu już wkrótce będą mogli poznać unikalne doświadczenie Starbucks. Serbia ma bogatą kulturę picia kawy, a my chcemy być jej częścią, dlatego stworzymy miejsce, gdzie będzie można cieszyć się kawą najlepszej jakości i doświadczyć wyjątkowej pasji naszych baristów" - powiedział prezydent Starbucks w AmRest Adam Mularuk, cytowany w komunikacie.
AmRest jest wyłącznym operatorem Starbucks w regionie Europy Środkowej. Serbia to kolejny rynek, na którym spółka będzie budować markę od podstaw. W 2016 roku AmRest wprowadził Starbucks na Słowację, gdzie aktualnie rozwinął sieć do czterech kawiarni w stolicy kraju, Bratysławie, podano także.
Marka Starbucks jest częścią portfolio AmRest od 2008 r.
AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.