Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

LPP na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2018 w Katowicach

Udostępnij

LPP realizując strategię rozwoju, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, wspiera i tworzy istotną wartość dodaną dla polskiej gospodarki. Podczas tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach przedstawiciele zarządu LPP po raz pierwszy wezmą udział aż w trzech panelach dyskusyjnych, poinformowała spółka.

"Jesteśmy firmą z branży odzieżowej, w której za modą projektowaną i dostarczaną klientom w 20 krajach, stoi olbrzymi know-how, zaplecze technologiczne i logistyczne, opracowywane, wdrażane i rozwijane przez najlepszych ekspertów w tym zakresie. Naszym zdaniem niezwykle istotne jest prowadzenie dialogu zarówno w świecie biznesu, jak i na poziomie instytucjonalnym. Owocem tego dialogu jest z pewnością napędzanie rozwoju przedsiębiorstw, a więc i gospodarki. Europejski Kongres Gospodarczy (EKG) jest właśnie takim miejscem, które przez 3 dni w roku inspiruje oraz przyczynia się do udoskonalania i weryfikacji własnych założeń z innymi praktykami" – powiedział wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, cytowany w materiale.

Pierwszy panel pt. "Ekspansja zagraniczna firm" z udziałem Przemysława Lutkiewicza, wiceprezesa LPP - odbędzie się 15 maja br. Paneliści będą starali się odpowiedzieć  m.in. na takie pytania: Jak skutecznie wspierać eksport i zagraniczne inwestycje firm? Jakie są doświadczenia innych krajów? Jakie są efekty polskiej rewolucji w pomocy państwa dla firm realizujących ekspansję zagraniczną? Oraz - czy potrzebna jest centralizacja wsparcia dyplomatycznego i finansowego? Wśród zaproszonych osób do panelu "Ekspansja zagraniczna firm" są także: Weronika Achramowicz - partner Baker McKenzie, Mirosław Bendzera - prezes Famur S.A., Katarzyna Dubno - dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia Grupy Adamed, Piotr Kuba - członek zarządu PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, a także Tomasz Pisula - prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Drugi panel dyskusyjny pt. "Sukcesja w firmach rodzinnych" z udziałem Sławomira Łobody - wiceprezesa LPP - zaplanowany jest także na 15 maja. LPP jest firmą rodzinną, a u podstaw jej modelu działania stoi stabilność, długoterminowe inwestycje oraz troska o pracowników i determinacja do zachowania obecnego modelu działalności. Podczas panelu będą poruszane takie kwestie jak: strategie sukcesyjne polskich przedsiębiorstw rodzinnych, ograniczenia prawne i zwyczajowe,  konflikt pokoleń w zarządzaniu firmą, a także przyszłość firm rodzinnych. Do dyskusji organizatorzy zaprosili również m.in. Barbarę Chwesiuk  prezes Bialcon S.A., Ninę Dobrzyńską - zastępcę prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Adama Krzanowskiego- prezesa Grupa Nowy Styl i Daniela Mzyka z Grupy kapitałowej Paged.

Trzeci panel, w którym weźmie udział Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP - nosi tytuł "Zarządzanie informacją…dźwignią handlu". Zaplanowany jest na 16 maja br. Poruszane kwestie dotyczyć będą m.in. nowego modelu handlu opartego na przetwarzaniu danych: digital, omnichannel czy e-commerce. Wśród zagadnień pojawią się również: personalizowanie oferty z zastosowaniem nowych technologii, "Future retail" - cyfryzacja i automatyzacja w służbie handlu czy analityka w procesie rozpoznawania trendów konsumenckich. Do udziału w tym panelu zaproszono także: Olgierda Cygana - partnera z Deloitte Digital CE, Artura Czajkę- Business Development Manager  IQS, Andrzeja Glińskiego - członka zarządu Banku Millennium, a także Jacka Paleca - prezesa bdsklep.pl Sp. z o.o.

"Wybrane technologie wykorzystywane w salonach grupy LPP zostaną także zaprezentowane na stoisku wystawienniczym firmy w trakcie wydarzenia. Tam odwiedzający będą mogli dowiedzieć się m.in. na czym polega elektroniczne tagowanie produktów, w jaki sposób w branży handlowej wykorzystywane są systemy termowizyjne oraz jak adaptowana jest wirtualna rzeczywistość do projektowania salonów" - podano także.

Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach odbędzie w dniach 14-16 maja 2018 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus