Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za kwiecień br. wyniosły 455,4 mln zł i były wyższe o 32,5% r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń-kwiecień wyniosły ponad 1 149,7 mln zł i były wyższe o 8% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za kwiecień 2018 wyniosły ponad 346,7 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 24,1%, narastająco za okres styczeń-kwiecień wyniosły około 839,7 mln zł i były niższe o 1,2% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za kwiecień 2018 wyniosły 90,6 mln zł i były wyższe o 88% r/r, narastająco za okres styczeń-kwiecień wyniosły 259,2 mln zł i były wyższe o 63% r/r, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.