Solar Company odnotowało 45,42 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r. wobec 1,66 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 45,84 mln zł wobec 1,94 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 130,06 mln zł w 2017 r. wobec 137,61 mln zł rok wcześniej.
"W 2017 roku grupa zanotowała lekki 5,5% spadek przychodów ze sprzedaży ogółem wobec roku 2016, a 5,3% spadek przychodów ze sprzedaży towarów i materiałów. Jednocześnie koszty zakupu sprzedanych towarów spadły rok do roku o 10,3%, co spowodowało wzrost marży brutto na sprzedaży towarów do 55,9% wobec 53,4% w 2016 roku" - czytamy w raporcie.
W ujęciu jednostkowym strata netto w 2017 r. wyniosła 45,66 mln zł wobec 1,82 mln zł straty rok wcześniej.
Solar Company S.A. jest właścicielem marki odzieżowej Solar, skierowanej do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.