Baza klientów światłowodowych OPL (ORANGEPL) przekroczyła próg 250 tys., poinformował prezes Jean-François Fallacher.
"W pierwszym kwartale, zgodnie z przyjętymi w planie strategicznym Orange.one priorytetami, nadal koncentrowaliśmy się na wartości: promując konwergencję, monetyzując inwestycje w sieć światłowodową i kontynuując transformację działalności. To kluczowe czynniki warunkujące sukces naszej strategii przywrócenia wzrostu. Oferta Orange Love, wsparta nową kampanią, nadal świetnie się sprzedaje i już przypada na nią dwie trzecie całkowitej bazy indywidualnych klientów ofert konwergentnych" - powiedział Fallacher, cytowany w komunikacie.
Wśród indywidualnych klientów stacjonarnego dostępu szerokopasmowego wskaźnik penetracji dla ofert konwergentnych wzrósł do 52% (z 38% rok wcześniej), a wśród klientów mobilnych abonamentowych usług głosowych - do 40% (z 27% rok wcześniej). Wskaźnik penetracji usługi światłowodowej osiągnął na koniec marca 9,2%, przy czym poprawia się z każdym kolejnym kwartałem. Liczba przyłączeń netto do sieci światłowodowej w I kw. wyniosła 34 tys.
"Na początku kwietnia baza klientów światłowodowych przekroczyła próg 250 tys. Struktura bazy klientów usług szerokopasmowych szybko się zmienia dzięki światłowodowi i usługom bezprzewodowego stacjonarnego dostępu do internetu. Jednocześnie, dostrzegamy możliwości polepszenia w obszarach grup klientów nie korzystających z ofert konwergentnych. W nowym wiosennym sezonie komercyjnym podjęliśmy działania na rzecz poprawy w tym zakresie, a przy tym wytworzenia dodatkowej wartości. Kontynuujemy transformację naszej działalności w celu jej uproszczenia, większej cyfryzacji i poprawy efektywności. W wymiarze wewnętrznym, dążymy do wprowadzenia wśród pracowników zmiany kulturowej. Promujemy większą samodzielność decyzyjną. Chcemy także usprawnić środowisko pracy w taki sposób, by pracownicy w jeszcze większym stopniu identyfikowali się z naszymi celami i wartościami oraz ufnie patrzyli na możliwości dalszej kariery w Orange" - dodał prezes.
Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP).