Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w marcu 2018 r. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 259 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 21,6% r/r, podała Emperia.
"Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 678 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 15,6%" - czytamy w komunikacie.
W marcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 14,5% r/r. W okresie styczeń - marzec 2018 roku sprzedaż LFL wzrosła o ok. 8% r/r.
W marcu 2018 r. otworzono 5 sklepów: 3 markety Stokrotka i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. m2: 0,8 tys. m2 w marketach Stokrotka i 0,6 tys. m2 w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów na koniec marca 2018 r. wyniosła 440. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2018 r. wyniosła 189,2 tys. m2, podano także.
Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.