LPP odnotowało 1 580 mln zł przychodów ze sprzedaży w I kw. 2018 r., co oznacza wzrost o 16% r/r, oraz stratę z działalności operacyjnej (EBIT) wysokości115 mln zł (wobec 109 mln zł straty z działalności operacyjnej w 2017 r.), poinformowała spółka, powołując się na wstępne dane.
"Zysk brutto na sprzedaży: 710 mln zł (wzrost o 14,4% r/r), koszty SG&A: 815 mln zł (wzrost o 13,3% r/r)" - czytamy w komunikacie.
Ponadto przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w całym I kw. 2018 r. wzrosły o 9,2%, a powierzchnia handlowa na koniec I kw. 2018 r. wyniosła 1 001 tys. m2 (wzrost o 9,5% r/r), podano także.
Obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu na 3 kwietnia 2018 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych.
LPP opublikuje raport finansowy 17 maja 2018 r.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.