Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Strata netto Solar Company zwiększyła się r/r do 2,29 mln zł w I kw. 2016 r.

Udostępnij

Solar Company odnotowało 2,29 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2016 r. wobec 2,01 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 2,74 mln zł wobec 2,57 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 31,18 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 34,47 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2016 r. wyniosła 2,35 mln zł wobec 2,08 mln zł straty rok wcześniej.

SOL (SOLAR) Company S.A. jest właścicielem marki odzieżowej Solar, skierowanej do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych. Spółka jest notowana na GPW od kwietnia 2012 r.