NVA (PANOVA) zamierza rozwinąć działalność w niszy rynkowej, polegającej na dostarczaniu kompaktowych obiektów magazynowych dla e-commerce'owych startupów, poinformował prezes Piotr Korek. Pierwsze jeden-dwa obiekty spółka chciałaby ukończyć w ciągu 18 miesięcy.
"Chcielibyśmy znaleźć się w kluczowych obszarach, czyli budownictwie i deweloperce. Znacie nas jako tych, którzy dostarczają galerie i parki handlowe, ale także budują dla sieci handlowych. Ale także e-commerce 'nie daje nam spokoju'. Chcemy stanąć między tradycyjnym handlem a e-commerce'owym. Moglibyśmy budować podwaliny dla startupów, dla niezbyt wielkich przedsiębiorstw, które dzisiaj, jeśli chciałyby budować swoje firmy, to mają do dyspozycji albo stare magazyny, albo coś super nowoczesnego, z dużymi powierzchniami" - powiedział Korek podczas konferencji prasowej.
Wyjaśnił, że celem P.A. Nova jest dostarczanie takim firmom kompaktowych magazynów z zapleczem i przestrzeniami coworkingowymi.
"Nad tym pracują nasi projektanci. Chcielibyśmy jeden-dwa takie obiekty w najbliższych 18 miesiącach ukończyć" - powiedział Korek, dodając, że na rynku widzi duże zainteresowanie.
Model biznesowy zakładałby budowę obiektów na gruntach własnych, a później ich sprzedaż, wyjaśnił także prezes.
P.A. Nova jest firmą oferującą usługi w zakresie kompleksowej realizacji inwestycji budowlanych i zarządzającą portfelem obiektów własnych, który na początku 2018 r. obejmował 10 obiektów handlowo-usługowych i 3 hale przemysłowe. Spółka jest notowana na GPW od 2007 r.