Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 21% r/r w styczniu i o 29% r/r w lutym

Udostępnij

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w styczniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 179 mln zł i były one wyższe o ok. 21% r/r. Natomiast wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte w lutym 2016 roku wyniosły ok. 182 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 29% r/r, podała Emperia.

"Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w styczniu 2016 roku wyniósł 4,5%. Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych w lutym 2016 roku wzrosła o 11,5%" – czytamy w komunikacie.

W okresie od stycznia do lutego 2016 roku zostało otworzonych 12 sklepów: 2 supermarkety i 10 marketów. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 3,2 tys. m2: 0,8 tys. m2 w supermarketach i 2,4 tys. m2 w marketach, podano również.

"Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2016 roku wyniosła 336. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2016 roku wyniosła 163,1 tys. m2" – czytamy dalej.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus