KAN (KANIA) odnotowała 53,75 mln zł jednostkowego zysku netto w 2017 r. wobec 46,18 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 93,81 mln zł wobec 79,28 mln zł zysku rok wcześniej.
Jednostkowe przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 415,08 mln zł w 2017 r. wobec 1 287,54 mln zł rok wcześniej.
"W 2018 roku zamierzamy w pełni wykorzystać nasz potencjał oraz perspektywy rynku. Głównym celem spółki, jest stałe zwiększanie skali działalności. W planach na najbliższe 12 miesięcy jest m.in, dalsze rozszerzenie linii asortymentowej wyrobów plastrowanych oraz suchych, a także kreowanie kolejnych pionierskich i innowacyjnych produktów, w tym wyrobów bez konserwantów. Planujemy także większą sprzedaż produktów pod marką własną, wdrożenie programu umaszynowienia procesów przetwórczych, optymalizację i automatyzację produkcji. Będziemy również prowadzić liczne działania poprawiające sprawność efektywność spółki. Plan na najbliższe miesiące zakłada dalszy wzrost przychodów i znaczenia marki na rynku spożywczymi, a także rozwój organiczny" - napisał prezes Grzegorz Minczanowski w liście do akcjonariuszy.
Zakłady Mięsne Henryk Kania są notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy od marca 2012 r.