Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w lutym 2018 r. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 208 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 11,5% r/r, podała Emperia.
"Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 420 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 12,2%" - czytamy w komunikacie.
W styczniu 2018 r. sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,4% r/r. W okresie styczeń-luty sprzedaż LFL wzrosła o 4,4% r/r.
W lutym 2018 r. otworzono 3 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m2: 0,4 tys. m2 w supermarketach Stokrotka, 0,1 tys. m2 w marketach Stokrotka Express, 0,6 tys. m2 w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów na koniec lutego 2018 r. wyniosła 438. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2018 r. wyniosła 188,9 tys. m2, podano także.
Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.