Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za luty br. wyniosły 193,5 mln zł i były niższe o 4,9% r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń-luty wyniosły ponad 437,1 mln zł i były wyższe o 8% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za luty 2018 wyniosły 136,6 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 13,9%, narastająco za okres styczeń-luty wyniosły około 311 mln zł i były niższe o 1,9% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za luty 2018 wyniosły 44,4 mln zł i były wyższe o 41% r/r, narastająco za okres styczeń-luty wyniosły około 103 mln zł i były wyższe o 58,6% r/r, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.