Radpol jest w trakcie ustaleń dotyczących nowej strategii i może być gotowy do przedstawienia jej pod koniec roku, poinformował prezes Marcin Kowalczyk.
"Temat strategii jest w gronie zarządu dyskutowany regularnie. Mamy mnóstwo znaków zapytania" - powiedział Kowalczyk podczas konferencji prasowej.
Jego zdaniem, w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy spółka będzie pracować nad m.in. konsolidacją kosztową, dostosowaniem przedsiębiorstwa do mniejszej skali działalności, usprawnianiem zarządzania kapitałem obrotowym. W toku tych prac trwać będzie opracowywanie strategii.
"[Termin publikacji] musimy ustalić z radą nadzorczą, ale myślę, że koniec roku to jest dobry moment" - dodał prezes.
Grupa RDL (RADPOL) to wytwórca i dostawca zaawansowanych technologicznie instalacji do przesyłu ciepła, produktów dla energetyki oraz rur z tworzyw sztucznych do instalacji wodnych, kanalizacyjnych i gazowych, a także rozwiązań dla innych gałęzi przemysłu. Kluczowymi odbiorcami produktów grupy są takie sektory jak energetyka, gazownictwo, ciepłownictwo, kolejnictwo czy motoryzacja. Spółka jest notowana na GPW od 2007 r.