Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółek grupy VST (VISTULA) osiągnięte w styczniu 2018 r. wyniosły około 53,1 mln zł i były wyższe o około 21,1% r/r, podała spółka.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w styczniu 2018 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 32,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2017 roku o około 20,9% .
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 17,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2017 roku o około 19,1%" - czytamy w komunikacie.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu 2018 roku przez grupę kapitałową wyniosła około 49,2 % i była wyższa o około 0,4 pkt proc. r/r, podano także.
Spółka podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 33,1 tys. m2 i była wyższa o 8,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w styczniu 2017 roku.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ok. 685,9 mln zł w 2017 r.