LPP planuje otwarcie 20 nowych salonów wszystkich marek do końca tego roku - w Polsce na Ukrainie i w Rosji, poinformowała dyrektor ds. inwestycji w LPP Olimpia Patej.
"Planujemy jeszcze do końca tego roku otworzyć 20 nowych sklepów, nie licząc dzisiaj otwieranego sklepu Reseved w naszej nowej koncepcji w Złotych Tarasach w Warszawie. Będą to sklepy wszystkich naszych marek zlokalizowanych w Polsce, na Ukrainie i w Rosji" - powiedziała Patej podczas spotkania z dziennikarzami.
Dodała, że spółka planuje jeszcze w tym roku dokończyć modernizację 2 kolejnych salonów i zamknąć 2 mniej rentowne placówki. "Sklepy wszystkich naszych marek sukcesywnie powiększamy, a w przypadku Reseved nie chcemy mieć mniejszej powierzchni niż 2 tys. m2" - powiedziała Patej.
"Podtrzymujemy nasze oczekiwania, żeby do końca roku nasza sieć łącznie osiągnie powierzchnię 1 mln m2. W przyszłym roku chcemy zwiększyć powierzchnię o kolejne 100 tys. m2 co w przeliczeniu na nowe sklepy szacujemy, że będzie to 50-60 placówek" - powiedział ISBnews wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
LPP planuje w IV kwartale przyszłego otworzyć kolejny sklep Reserved w Niemczech w nowej koncepcji. "Chcemy otworzyć sklep we Frankfurcie nad Menem i będzie to nasz 20 sklep w Niemczech" - dodał Lutkiewicz.
Wiceprezes podtrzymał także, że w przyszłym roku marża grupy ma znaleźć się w przedziale 53-54% (wzrost r/r).
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.
Na koniec roku liczba sklepów na wszystkich rynkach wzrośnie do 1 747 z 1 703 na koniec 2016 r.