Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Cena emisyjna akcji Tower Investments ustalona na 45 zł

Udostępnij

Cena emisyjna akcji w ofercie publicznej walorów serii C TOW (TOWERINV) została ustalona na 45 zł za sztukę, podała spółka.

"Zarząd Tower Investments SA postanowił wyznaczyć cenę emisyjną akcji serii C na poziomie 45 zł za każdą akcję. Ponadto zarząd Tower Investments S.A. , informuje, że nie będzie korzystał z upoważnienia do określenia ostatecznej sumy o jaką kapitał zakładowy ma być podwyższony zgodnie z art. 432 §4 Kodeksu spółek handlowych" - czytamy w informacji.

"W związku z powyższym ofertą publiczną objętych jest łącznie 500 000 akcji zwykłych na okaziciela serii C oferowanych przez emitenta w tym:

a) w ramach transzy detalicznej (TD) - oferuje się 100 000 akcji serii C,

b) w ramach transzy inwestorów instytucjonalnych (TII)- oferuje się 400 000 akcji serii C" - czytamy dalej.

Inwestorzy mogą składać zapisy i dokonywać wpłat na akcje w transzy detalicznej w dniach 8-13 grudnia oraz instytucjonalnej w terminie 8-14 grudnia. Przewidywany harmonogram oferty zakłada na 15 grudnia przydział akcji.

Strategia spółki zakłada, że do 2022 roku spółka znacząco zwiększy liczbę jednocześnie realizowanych projektów deweloperskich, stworzy optymalny model dla inwestycji mieszkaniowo-usługowych, zintensyfikuje rozwój swojej marki SHOPIN oraz powoła własny fundusz REIT.

Tower Investments pozyskane środki zamierza przeznaczyć m.in. na zakup nieruchomości gruntowej przy ul. Płowieckiej w Warszawie, zakup lokalu handlowo-usługowego na warszawskim Mokotowie i w dzielnicy Wola, nabycie nieruchomości gruntowej w dzielnicy Wawer oraz zakup lokalu użytkowego w Radomiu i jego adaptację na potrzeby sieci handlowych i usługowych. Szczegółowe informacje na ten temat podane są w prospekcie emisyjnym spółki.

Tower Investments SA działa od 2005 roku, w lipcu ubiegłego roku dołączyła do grona spółek notowanych na NewConnect. Spółka specjalizuje się w kompleksowej obsłudze deweloperskiej największych sieci handlowo-usługowych: od wyboru odpowiedniej lokalizacji, poprzez zakup nieruchomości i uzyskanie niezbędnych zezwoleń administracyjnych, aż po realizację obiektu "pod klucz". Ponadto jest właścicielem marki SHOPIN.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus