Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 10,6% r/r do 205 mln zł w listopadzie

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w listopadzie br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 205 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 10,6% r/r, podała Emperia. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad wyniosły 2 267 mln zł i były wyższe o 8% r/r. 

"Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-listopad wyniosły 431 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11%" - czytamy w komunikacie.

W listopadzie 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 5,5% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - listopad 2017 roku wzrósł o ok. 2,5% r/r, podano w komunikacie. 

"Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2017 roku wzrosła o około 5,9% w porównaniu do listopada 2015 roku, wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-listopad 2017 roku wyniósł o 7,6% oraz za okres styczeń-listopad 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,5%" - czytamy także.

W listopadzie 2017 roku otworzono 4 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka oraz 1 sklep franczyzowy. Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. m2: 0,6 tys. m2 w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. m2 w marketach Stokrotka oraz 0,5 tys. m2 w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec listopada 2017 roku wyniosła 414. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec listopada 2017 roku wyniosła 183,5 tys. mk.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus