Creepy Jar dokonał przydziału 32 354 akcji nowej emisji serii C, poinformowała spółka. Z publicznej oferty spółka pozyskała 2,1 mln zł. Redukcja w transzy detalicznej wyniosła 38,5%. W transzy inwestorów instytucjonalnych sprzedano 30 973 akcji serii A.
"Jesteśmy zadowoleni, że wszystkie akcje nowej emisji znalazły nabywców. Pozyskane środki przeznaczymy na szeroko pojętą promocję naszej najnowszej gry - 'Green Hell', której premierę planujemy na przełomie I i II kw. 2018 r. Część kwoty przeznaczymy na produkcję dodatków do podstawowej wersji 'Green Hell' już po jej wydaniu. Wpływy z emisji pozwolą nam także na rozpoczęcie prac nad nową grą z gatunku survival simulation oraz zwiększenie zespołu" - powiedział prezes Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.
W ramach oferty w transzy inwestorów instytucjonalnych nabywców znalazło 30 973 akcji serii A. Łącznie sprzedano i opłacono 63 327 akcji obu serii. Wartość sprzedanej oferty wyniosła 4,1 mln zł, z czego do spółki trafi 2,1 mln zł. Przy cenie emisyjnej ustalonej na 65 zł wycena spółki wynosi 44,2 mln zł. Oferującym akcje był DM BOŚ, podano również.
Creepy Jar chce zadebiutować na rynku NewConnect w I kwartale przyszłego roku.
"Chcemy zwiększyć wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i instytucji finansowych. Uważamy, że jesteśmy w idealnym momencie, aby dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect" - dodał Kwiatek.
Strategia dewelopera zakłada skompletowanie w ramach własnego portfela produkcyjnego kilku tytułów gier "premium indie" z gatunku survival simulation, podano także.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland.