Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Creepy Jar ustalił cenę emisyjną na 65 zł, rozpoczyna zapisy

Udostępnij

Creepy Jar ustalił cenę emisyjną na 65 zł za akcję i rozpoczyna zapisy na akcje, które potrwają do 27 listopada, podała spółka.

"Od dzisiaj do 27 listopada br. potrwają zapisy na 100 000 akcji serii A i C Creepy Jar - warszawskiego, niezależnego producenta gier z gatunku survival simulation. W transzy inwestorów indywidualnych oferowanych jest 32 354 sztuk akcji nowej emisji serii C. Inwestorzy instytucjonalni obejmą akcje istniejące serii A" - czytamy w komunikacie.

Oferującym jest Dom Maklerski BOŚ. W I kw. 2018 r. spółka planuje debiut na rynku NewConnect.

"Naszym celem jest dynamiczny rozwój działalności, zebrane podczas oferty środki z pewnością pomogą nam zwiększyć skalę działania. Docelowo, chcemy stać się liderem rynku gier survival simulation, w którym dostrzegamy olbrzymi potencjał" - powiedział prezes
Creepy Jar Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.

Pozyskane z emisji środki zostaną przeznaczone na przeprowadzenie działań marketingowych pierwszej - pod firmą Creepy Jar - gry z gatunku survival simulation oraz rozpoczęcie prac nad drugim tytułem.

"'Green Hell' to nasz flagowy produkt, symulator przetrwania w dżungli amazońskiej, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać. Premierę 'Green Hell' zaplanowaliśmy na przełom pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku" - dodał Kwiatek.

Deweloper nie podjął jeszcze decyzji czy sam wyda grę, czy poszuka zewnętrznego wydawcy. "Zdajemy sobie sprawę, że im bardziej doświadczony i rozpoznawalny wydawca, tym większa szansa na powodzenie gry - duży wydawca gwarantuje dobrą promocję produktu i tym
samym dotarcie do większej rzeczy odbiorców. Jeśli okaże się, że współpraca z wydawcą z zewnątrz będzie korzystna dla projektu i firmy, to jesteśmy na nią otwarci. Rozmawialiśmy już wstępnie z kilkoma wydawcami, którzy wyrazili zainteresowanie współpracą. Decyzję podejmiemy w późniejszym etapie" - dodał prezes.

Creepy Jar to studio, za którym stoi wieloletnie doświadczenie na rynku. Właściciele spółki współtworzyli wiele rozpoznawalnych na świecie i sprzedanych w milionach egzemplarzy tytułów m.in. Dying Light, Dead Island, Mad Riders, nail'd.

"Jesteśmy doświadczonym teamem, posiadamy uzupełniające się kompetencje - gameplay, grafika, kod, design. Nasza strategia zakłada skompletowanie w ramach własnego portfela produkcyjnego kilku tytułów gier premium indie z gatunku survival simulation. W tym celu chcemy zwiększyć zespół produkcyjny, w czym pomoc mają zebrane podczas IPO środki" - wskazał Kwiatek.

Celem emisyjnym jest także produkcja dodatków do podstawowej wersji "Green Hell" (DLC). Spółka nie wyklucza kilku rozszerzeń gry, udostępnianych przez wydawcę za pośrednictwem internetu - to m.in. mapy czy dodatkowe pakiety misji. Produkcja pierwszych dodatków
zaplanowana jest na początku kwietnia przyszłego roku.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus