CCC zakłada, że nowa powierzchnia handlowa sklepów grupy wzrośnie o 300 tys. m2 w latach 2017-2019, podała spółka w prezentacji wynikowej.
Powierzchnia handlowa grupy wyniesie 545 tys. m2 na koniec 2017 r. i sięgnie 655 tys. m2 na koniec 2018 r., co oznacza wzrost odpowiednio o 19% i 20,2% w skali roku, podano w prezentacji.
W Polsce powierzchnia ma wzrosnąć do 250 tys. m2, w krajach CEE do 149 tys. m2, w Europie Zachodniej do 88 tys. m2, zaś w pozostałych krajach do 58 tys. m2 na koniec 2017 r.
Wydatki inwestycyjne sięgną min. 150 mln zł w 2017 r. i minimum 150 mln zł w przyszłym roku, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.