Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za październik br. wyniosły 466 mln zł i były wyższe o 1,2% r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń – październik wyniosły 3 299,7 mln zł i były wyższe o 30,9% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za październik 2017 wyniosły 374,1 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 6,9%, narastająco za okres styczeń – październik wyniosły 2 667,1 mln zł i były wyższe o 23,6% w stosunku do roku 2016 r." - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za październik 2017 r. wyniosły 70,5 mln zł i były wyższe o 75,4% r/r, narastająco za okres styczeń - październik wyniosły 477,1 mln zł i były wyższe o 114,8% w stosunku do roku 2016, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.